VRAGEN?
DE MEEST GESTELDE
Wil je een artikel liever ruilen voor een andere maat, dan is dat geen enkel probleem! Meldt dit op de pakbon en wij sturen – mits op voorraad – de juiste maat naar je toe.
Dit is helaas niet meer nodig, wanneer de order al is ingepakt. Je kan de order alleen telefonisch annuleren en een nieuwe bestelling plaatsen.
Dat verschilt sterk per product. Houdt daarom de website en onze Social Media goed in de gaten!
Helaas is het bij ons niet mogelijk om producten te reserveren.
Op onze website bieden wij soms “pre-order” artikelen aan. Deze hot items zijn niet direct leverbaar, maar je kunt ze wel alvast reserveren.
Op de website staat bij “pre-order” artikelen de te verwachten levertijd van de groothandel aangegeven.
Nee, je kunt Sale items niet retourneren
Betalen bij Twenties Online is hartstikke veilig. Je hoeft je nergens zorgen om te maken! Al je ingevulde gegevens worden met zorg verwerkt in ons systeem, zodat er niks mis kan gaan. De gegevens worden uitsluitend voor deze betaling gebruikt en niet door ons opgeslagen. Je kan bij ons eenvoudig betalen via de vertrouwde kanalen: iDEAL, PayPal, Klarna en Creditcard.
Je kan op dit moment bij ons betalen via iDEAL, PayPal, Klarna en Creditcard (Visa, Mastercard en American Express).
Mocht je een betaling vanuit het buitenland willen verrichten en/of de gewenste betaalmethode staat er niet bij vermeld, dan verzoeken wij je om contact op te nemen met onze klantenservice afdeling via het 010-8515135 of via info@twentiesonline.nl. Onze klantenservice medewerkers zullen je verder kunnen toelichten welke alternatieve betaalmethoden door ons worden geaccepteerd.
Alle iDEAL, Paypal- en Creditcard-betalingen worden vrijwel direct verwerkt.
Het aankoopbedrag, inclusief de verzendkosten wordt binnen 5 werkdagen teruggestort op de rekening van de bank- of creditcardmaatschappij, welke gebruikt is tijdens het plaatsen van de originele bestelling. Indien je een deel van de bestelling houdt, krijg je alleen het aankoopbedrag van het / de geretourneerde artikel(en) terug, niet de verzendkosten.
Wij doen ons uiterste best je bestelling op werkdagen nog dezelfde dag te verzenden. Niet altijd lukt het ons om dit na te komen, soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van jouw bestelling iets langer duren.
Als je een bestelling van de nieuwe collectie plaatst en deze is boven de €70,- dan is verzending naar Nederland, België en Duitsland gratis.
Bestellingen onder de €70,- en SALE artikelen, hiervoor geldt in Nederland, België en Duitsland een gereduceerd vast verzendtarief van €3,95 voor brievenbuspakjes en voor een pakket €5,95,-.
Voor consumenten uit andere landen dan Nederland is de bijdrage in de verzendkosten afhankelijk van het land en de hoogte van het bedrag van de bestelling. Twenties behoudt zich het recht voor om dit bedrag te conformeren aan de meest actuele tariefstelling voor deze diensten door DHL Parcel of een gelijkwaardige aanbieder van pakketdiensten.
De e-mail met je Track & Trace link wordt verstuurd zodra je verzending bij het postsorteercentrum is verwerkt.
Ieder pakketje zal éénmaal aangeboden worden. Indien je niet thuis bent, zal PostNL proberen het pakket af te leveren bij de buren. Mocht dit het geval zijn, dan wordt er een briefje achter gelaten in de brievenbus met de informatie bij welke buren je jouw pakketje kunt afhalen.
Mochten de buren ook niet thuis zijn, dan zal PostNL je pakket bij het dichtstbijzijnde Pick-up Point brengen. Ook hiervan ontvang je een InfoNotice (verwijzing met informatie) in de brievenbus.
GARANTIE
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan jou te leveren.
Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurd, waardoor je aanspraak kan maken op garantie.
Wettelijk gezien bent je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek een melding bij ons hierover te maken.
Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorgdragen voor reparatie of vervanging.
KLACHTEN
We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@twentiesonline.nl.
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting Webwinkel Keur.
Het is voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie.
Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr.
Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
GARANTIE
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan jou te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurd, waardoor je aanspraak kan maken op garantie.
Wettelijk gezien bent je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek een melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorgdragen voor reparatie of vervanging.
KLACHTEN
We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@twentiesonline.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting Webwinkel Keur.
Het is voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr.
Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.